Deltakerne i FOV-klassen som har gjennomført grunnskoleutdanningen fikk utdelt vitnemål under en høytidlig feiring i skolens auditorium. Det var taler fra skolens rektor Torunn Thomassen, lærerne og deltakere. I tillegg fikk vi musikk fra Afghanistan fra en av avgangsdeltakerne.
Vi gratulerer alle deltakerne med vitnemålet og ønsker alle lykke til videre i utdanning og jobb. God sommer:-)



